Tuesday, July 04, 2006

nak dekat sebulan...

dah nak dekat sebulan since aku create blog ni,tak update langsung sampai ler ke hari ni.sebeno nye start dari 06.06.06 hari tu laa 1st day aku kene berkursus kat niosh bangi,fulltime course safety & health officer.dah syacho(managing director) yang osusume(syorkan) aku pegi amik kursus nih,nak tak nak aku pegi le jugak.mintak stay kat hostel niosh tuh sbb jauh jugak nak ulang-alik dari rumah.ni dah habih kursus dah hari jumaat 30.06.06 hari tu,isnin masuk keje balik.tapi sbb semlm banyak pulak keje...bz sket,pagi ni baru aku dapat jenguk blog aku nih.
semlm aku masuk keje balik,start pakai baju pregnant yg kompeni bagi...tapi labuh semacam je laa pulak baju nye,nampak cam besor pulak perut aku,padahal baru nak masuk 7 bulan.abih kene tegur ngan orang2 kaisya(kompeni) siap ngan gelaran 'mak buyung' lagik!...dapat tittle dah aku...hehehee!badan aku pon dan makin kembang mekar dah nih,semlm timbang...nak dekat 55kg!sebelum aku pregnant berat aku baru 40kg jer...15kg dah naik...ngaaaaaaa!baby dalam peyut pon kemain 'samba kick'.kekadang naik geli pon ade.baru tau camni rasanye mengandung yer.makin hari rasa makin penat aku bawak badan yg makin berat nih.jalan pon dah macam penguin jer.sok nak dekat bersalin berapa laa berat aku gamaknye...

4 comments:

nasha said...

anie, ko tak nak letak gambar ko tgh pregnant ni ke ? teringin gak aku nak nengok rupa ko ni . nak harap kan berjumpa mmg payah lah .

ANIE said...

tingin gak aku nak letak...nanti laa aku posing lelawa dulu...ahak ahak!...ari tu last day kat hostel kursus ade amik gambar tapi ade dlm ktai abg aku laa...

Watima said...

Bila nak update blog nie?..dah nak masuk 8 bulan la ko yer Anie.. dah tau ke jantina anak? Mano gambor pregnantnyer??

Hatta said...

SHO? Bila nak exam? Risk assessment dh bleh buat? Sape saya? Musafir lalu menumpang lalu.